W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Szczecinek

pl. Wolności 13

78-400 Szczecinek

 

tel. +48 94 371 41 58

fax +48 94 374 02 54

Wykaz telefonów

 

e-mail: urzad@um.szczecinek.pl

skrytka ePUAP:

/UMSzczecinek/skrytka

www.szczecinek.pl

 

NIP Miasta Szczecinek: 673 00 10 209

REGON Miasta Szczecinek: 330920890

Identyfikator gminy TERYT: 3215011

Nieruchomości - pozostałe sprawy

XML

Podział nieruchomości - II etap - zatwierdzenie projektu podziału

  Podstawa prawna: dział III rozdział 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663) Przed złożeniem wniosku o podział nieruchomości...

Przedłużenie terminu zabudowy

  Podstawa prawna: art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1899, ze zm.)   WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o przedłużenie terminu zabudowy.   OPŁATY: Nie pobiera się.   MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Interesanta.   TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 60 dni. ...

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości

  Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2019 r. poz. 1314 t.j)   WYMAGANE DOKUMENTY: 1.     Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. 2.     Załączniki: aktualny odpis z księgi wieczystej...

Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości

  Podstawa prawna: art. 47a ust. 4 pkt 5 lit. a oraz art. 47b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2019 r. poz. 725, ze zm.) rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125)   WYMAGANE...

Wykonanie przez gminę prawa pierwokupu

  Podstawa prawna: art. 109 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r. poz. 344, z późn. zm.)   WYMAGANE DOKUMENTY: Akt notarialny – umowa sprzedaży warunkowej.   OPŁATY: Nie pobiera się.   MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Interesanta.   TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do...

Zgoda na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej

  Podstawa prawna: art. 31 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz.U. z 2019r., poz. 2204 ze zm.)   WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o zgodę na wykreślenie hipoteki.   OPŁATY: Nie pobiera się.   MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Interesanta.   TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 14 dni.   ...