Wydział Nadzoru
Dyrektor Wydziału: Robert Szczęsny
Telefon: 94 37 141 22
Budynek B, I piętro, pokój nr 117
Zadania Wydziału:
- kontrola, w tym finansowo-księgowa, miejskich jednostek organizacyjnych;
- kontrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowych;
- kontrola prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjne;
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem i użytkowaniem obiektów budowlanych stanowiących własność Miasta lub w stosunku do których Miasto posiada inny tytuł prawny;
- prowadzenie nadzoru nad prawidłową realizacją przez zarządców obiektów budowlanych, o których mowa w pkt. 4 obowiązku wykonywania kontroli okresowych i rzetelnego prowadzenia książek obiektów budowlanych;
- kontrola powszechności i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatku;
- prowadzenie okresowych kontroli inkasentów opłaty targowej;
- kontrola punktów posiadających zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych w zakresie:
- prawidłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
- zaopatrywania się u producentów i przedsiębiorców posiadających odpowiednie zezwolenia na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych;
- współpraca z Wydziałem Rozwoju w zakresie planowania kontroli prawidłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
- opracowywanie zaleceń pokontrolnych;
- przedkładanie Burmistrzowi wniosków z przeprowadzonych kontroli;
- prowadzenie dokumentacji jednostek budżetowych, instytucji kultury oraz spółek utworzonych przez Miasto;
- przygotowywanie postępowań zlecenia realizacji zadań Miasta w zakresie sportu i pomocy społecznej organizacjom pozarządowym lub osobom prawnym i jednostkom organizacyjnym, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie zlecanych zadań;
- obsługa, w tym protokołowanie, przyjęć interesantów przez Burmistrza i Z-ców Burmistrza;
- ewidencjonowanie i koordynowanie załatwiania petycji, skarg i wniosków, w zakresie właściwości Burmistrza;
- współdziałanie z organami kontroli zewnętrznych;
- współdziałanie ze Skarbnikiem;
- prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem ustawowym przez Miasto.