Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości
zawiadomienie o nasadzeniach
Podstawa prawna: art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2016 r. poz. 2134, z późn. zm.))
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/ krzewów.
2. Załączniki:
· w przypadku, gdy usunięcie drzew związane jest z budową domu lub infrastruktury technicznej:
- projekt zagospodarowania działki z naniesionymi drzewami krzewami,
- decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Interesanta.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja, której odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Ochrony Środowiska, pok. nr 116, budynek B, tel. 94 37 141 34.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
UWAGI:
1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.