W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Szczecinek

pl. Wolności 13

78-400 Szczecinek

 

tel. +48 94 371 41 58

fax +48 94 374 02 54

Wykaz telefonów

 

e-mail: urzad@um.szczecinek.pl

skrytka ePUAP:

/UMSzczecinek/skrytka

www.szczecinek.pl

 

NIP Miasta Szczecinek: 673 00 10 209

REGON Miasta Szczecinek: 330920890

Identyfikator gminy TERYT: 3215011

Wydział Nadzoru

Dyrektor Wydziału: Robert Szczęsny

Telefon: 94 37 141 22
Budynek B, I piętro, pokój nr 117

Zadania Wydziału:

  1. kontrola, w tym finansowo-księgowa, miejskich jednostek organizacyjnych;
  2. kontrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowych;
  3. kontrola prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjne;
  4. sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem i użytkowaniem obiektów budowlanych stanowiących własność Miasta lub w stosunku do których Miasto posiada inny tytuł prawny;
  5. prowadzenie nadzoru nad prawidłową realizacją przez zarządców obiektów budowlanych, o których mowa w pkt. 4 obowiązku wykonywania kontroli okresowych i rzetelnego prowadzenia książek obiektów budowlanych;
  6. kontrola powszechności i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatku;
  7. prowadzenie okresowych kontroli inkasentów opłaty targowej;
  8. kontrola punktów posiadających zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych w zakresie:
    1. prawidłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
    2. zaopatrywania się u producentów i przedsiębiorców posiadających odpowiednie zezwolenia na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych;
  9. współpraca z Wydziałem Rozwoju w zakresie planowania kontroli prawidłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
  10. opracowywanie zaleceń pokontrolnych;
  11. przedkładanie Burmistrzowi wniosków z przeprowadzonych kontroli;
  12. prowadzenie dokumentacji jednostek budżetowych, instytucji kultury oraz spółek utworzonych przez Miasto;
  13. przygotowywanie postępowań zlecenia realizacji zadań Miasta w zakresie sportu i pomocy społecznej organizacjom pozarządowym lub osobom prawnym i jednostkom organizacyjnym, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie zlecanych zadań;
  14. obsługa, w tym protokołowanie, przyjęć interesantów przez Burmistrza i Z-ców Burmistrza;
  15. ewidencjonowanie i koordynowanie załatwiania petycji, skarg i wniosków, w zakresie właściwości Burmistrza;
  16. współdziałanie z organami kontroli zewnętrznych;
  17. współdziałanie ze Skarbnikiem;
  18. prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem ustawowym przez Miasto.

Powiadom znajomego