W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Szczecinek

pl. Wolności 13

78-400 Szczecinek

 

tel. +48 94 371 41 58

fax +48 94 374 02 54

Wykaz telefonów

 

e-mail: urzad@um.szczecinek.pl

skrytka ePUAP:

/UMSzczecinek/skrytka

www.szczecinek.pl

 

NIP Miasta Szczecinek: 673 00 10 209

REGON Miasta Szczecinek: 330920890

Identyfikator gminy TERYT: 3215011

Wydział Organizacyjny

Dyrektor Wydziału: Dorota Kordowska - Śliwa

Telefon: 94 37 141 39
Budynek A, II piętro, pokój nr 210

Zadania Wydziału:

  1. prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Urzędu;
  2. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień i pełnomocnictw;
  3. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów przedszkoli i szkół;
  4. zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i p.poż;
  5. zabezpieczenie materialne i techniczne obiektów Urzędu;
  6. gospodarka środkami trwałymi i wyposażeniem Urzędu;
  7. administrowanie budynkami, o których mowa w § 5 i 6 Regulaminu Organizacyjnego, z wyłączeniem zadań określonych w § 22 pkt 10 i § 23 pkt 29 ww. Regulaminu;
  8. organizacja prawidłowego nadzoru nad mieniem Urzędu;
  9. prowadzenie archiwum zakładowego;
  10. prowadzenie Biura Obsługi Interesantów, a w szczególności:
    1. przyjmowanie i ewidencja elektroniczna korespondencji wpływającej do Urzędu;
    2. udzielanie informacji interesantom o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie;
    3. przekazywanie interesantom druków służących załatwieniu sprawy i udzielanie pomocy w ich wypełnianiu lub ich wypełnianie;
  11. obsługa sekretariatu Burmistrza;
  12. organizacja staży, praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie;
  13. prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej oraz do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendum ogólnokrajowego lub gminnego;
  14. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
  15. prowadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli.

Powiadom znajomego