Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym w trybie uproszczonym
Podstawa prawna: rozdział 3 ustawy z dnia 24 lipca 2015r. Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2022 poz. 1389)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia (w postępowaniu uproszczonym) przekazane telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Interesanta.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, budynek B, pok. nr 114, tel. 94 37 235 46.
TERMIN I FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W przypadku, gdy Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego otrzyma zawiadomienie, niezwłocznie przesyła informację do właściwych jednostek i organów, bez konieczności powiadomienia organizatora.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
UWAGI:
1. Organizator zgromadzenia zawiadamia Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego o zamiarze zgromadzenia w taki sposób, aby informacja o zgromadzeniu dotarła nie wcześniej niż 30 dni i nie później niż 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia. Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia złożone z naruszeniem ww. terminu nie będzie uznane za skutecznie złożone.
2. Organizator zgromadzenia w trakcie trwania zgromadzenia jest zobowiązany do nieprzerwanego posiadania w widocznym miejscu elementów wyróżniających, wskazujących na pełnienie przez niego funkcji organizatora zgromadzenia.