Zmiana treści licencji lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. poz. 916).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o zmianę treści licencji lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego.
2. Załączniki:
· zgodnie ze zgłaszanymi zmianami.
3. Do wglądu:
· oryginały załączonych kserokopii dokumentów.
OPŁATY:
Opłata za czynności administracyjne wnoszona przed odbiorem odpowiedniej decyzji i dokumentów:
· za zmianę licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w wysokości 10% opłaty stanowiącej podstawę dla obliczenia opłaty za udzielenie licencji
w kasie w tut. Urzędzie lub na konto Miasta Szczecinek nr: 24 8935 0009 1300 4758 2000 0040 – Bank Spółdzielczy w Jastrowiu.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Szczecineckie Centrum Wspierania Biznesu, budynek B, pok. nr 216.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Rozwoju, Szczecineckie Centrum Wspierania Biznesu, budynek B, pok. nr 216, tel. 094 37 140 82.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Szczecinek w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
UWAGI:
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.