Uzupełnienie decyzji
Podstawa prawna: art. 213 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023r., poz. 2383 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Żądanie uzupełnienia decyzji.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Interesanta.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja lub postanowienie o odmowie uzupełnienia decyzji, którego odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowy , pok. nr 010, tel. 94 37 141 14.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
W przypadku postanowienia stronie służy zażalenie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia (zażalenie składa się w Biurze Obsługi Interesanta).
UWAGI:
Strona może w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji zażądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia bądź co do prawa odwołania, wniesienia w stosunku do decyzji powództwa do sądu powszechnego lub co do skargi do sądu administracyjnego albo sprostowania zamieszczonego w decyzji pouczenia w tych kwestiach.