Zmiana zakresu postępowania
Podstawa prawna: art. 167 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023r., poz. 2383 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek w sprawie zmiany zakresu postępowania.
2. Załączniki:
· dokumenty potwierdzające podane w uzasadnieniu fakty.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Interesanta.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Do 30 dni.
2. Termin wymieniony w pkt. 1 biegnie na nowo od dnia roszczenia zakresu lub zgłoszenia nowego żądania.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Postanowienie, jeżeli organ podatkowy odmawia uwzględnienia żądania w sprawie zmiany zakresu postępowania, którego odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowy, pok. nr 010, tel. 94 37 141 14.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie odmowne (zażalenie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
UWAGI:
Do czasu wydania decyzji przez organ pierwszej instancji strona może rozszerzyć zakres żądania lub zgłosić nowe żądanie, niezależnie od tego, czy żądanie to wynika z tej samej podstawy prawnej co dotychczasowe, pod warunkiem, że dotyczy tego samego stanu faktycznego.