Wnioski w sprawie pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
Podstawa prawna: art. 14j ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023r., poz. 2383 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, przedstawienie wyczerpującego stanu faktycznego oraz własnego stanowiska w sprawie.
OPŁATY:
40,00 zł.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Interesanta.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 90 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Postanowienie, którego odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowy, pok. nr 010, tel. 94 37 141 14.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.