W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Szczecinek

pl. Wolności 13

78-400 Szczecinek

 

tel. +48 94 371 41 58

fax +48 94 374 02 54

Wykaz telefonów

 

e-mail: urzad@um.szczecinek.pl

skrytka ePUAP:

/UMSzczecinek/skrytka

www.szczecinek.pl

 

NIP Miasta Szczecinek: 673 00 10 209

REGON Miasta Szczecinek: 330920890

Identyfikator gminy TERYT: 3215011

Zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Szczecinek oraz o rewitalizacji

 

Podstawa prawna: właściwy miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Szczecinek.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Szczecinek lub Wniosek o zaświadczenie w sprawie rewitalizacji. Formularze wniosków i poniższą informację można również pobrać w Biurze Obsługi Interesanta.

2.    Załącznik:

·      dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.

 

OPŁATY:

Opłata skarbowa:

·       za zaświadczenie - 17,00 zł,

wnoszona jest przed złożeniem wniosku o wydanie zaświadczenia na konto Miasta Szczecinek nr 24 8935 0009 1300 4758 2000 0040 – Bank Spółdzielczy w Jastrowiu Oddział Szczecinek.

Zwolnienia od opłaty skarbowej - zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego lub nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia.

Zaświadczenia na potrzeby zbycia nieruchomości (do notariusza) podlegają opłacie skarbowej.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Biuro Obsługi Interesanta.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 7 dni.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zaświadczenie doręczone stronie za pisemnym zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Zaświadczenie strona może odebrać osobiście w siedzibie Urzędu (pok. nr 209) za pisemnym pokwitowaniem odbioru.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Planowania Przestrzennego, pok. nr 209, tel. 94 37 141 46.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 

UWAGI:

W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni, w Biurze Obsługi Interesanta. W przypadku niedotrzymania tego terminu, wniosek pozostanie bez rozpoznania.

Załączniki

Powiadom znajomego