Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. poz. 916).

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek o zmianę treści licencji lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego.

2.    Załączniki:

·       zgodnie ze zgłaszanymi zmianami.

3.    Do wglądu:

·       oryginały załączonych kserokopii dokumentów.

 

OPŁATY:

Opłata za czynności administracyjne wnoszona przed odbiorem odpowiedniej decyzji i dokumentów:

·      za zmianę licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w wysokości 10% opłaty stanowiącej podstawę dla obliczenia opłaty za udzielenie licencji

w kasie w tut. Urzędzie lub na konto Miasta Szczecinek nr: 24 8935 0009 1300 4758 2000 0040 – Bank Spółdzielczy w Jastrowiu.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Szczecineckie Centrum Wspierania Biznesu, budynek B, pok. nr 216.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 30 dni.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Rozwoju, Szczecineckie Centrum Wspierania Biznesu, budynek B, pok. nr 216, tel. 094 37 140 82.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Szczecinek w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

 

UWAGI:

O formie odbioru decyduje wnioskodawca.