Podstawa prawna: art. 13 ust. 1, art. 43 ust. 1 i 2, art. 44, art. 45 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1899, ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek samorządowej jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej o oddanie w trwały zarząd nieruchomości.

2.    Załączniki:

·      wypis i wyrys z ewidencji gruntów (można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Szczecinku ul. 28 Lutego 16),

·      do wniosku o wygaśnięcie trwałego zarządu winna być dołączona zgoda organu nadzorującego jednostkę.

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Biuro Obsługi Interesanta.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 60 dni.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Decyzja - odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Nieruchomości, pok. nr 201, tel. 94 37 141 42.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (zażalenie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.



Załączniki: