Podstawa prawna: art. 98 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1899 ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek byłego właściciela lub użytkownika wieczystego o wypłatę odszkodowania.

2.    Załączniki:

·      odpis z księgi wieczystej (z ujawnionym podziałem, w wyniku którego wydzielono przyjęte przez miasto działki gruntu),

·      aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego – w przypadku osoby prawnej,

·      kserokopia decyzji zatwierdzającej podział, w wyniku którego wydzielono przejęte przez miasto działki gruntu.

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Biuro Obsługi Interesanta.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 365 dni.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wypłata odszkodowania w uzgodnionej wysokości.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Nieruchomości, pok. nr 202, tel. 94 37 141 49.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 

UWAGI:

Jeżeli nie dojdzie do uzgodnienia wysokości odszkodowania, na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego odszkodowanie ustala się i wypłaca według zasad i trybu obowiązujących przy wywłaszczaniu nieruchomości.
 



Załączniki:

Wniosek byłego właściciela lub użytkownika wieczystego o wypłatę odszkodowania