Podstawa prawna: art. 28, art. 37, ust. 2 pkt 6, art. 209a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1899, ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej.

2.    Załączniki:

·      mapa sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu (mapę można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Szczecinku ul. 28 Lutego 16),

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Biuro Obsługi Interesanta.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 30 dni.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA WNIOSKU:

Sprawy z zakresu zbywania nieruchomości mają charakter spraw cywilnoprawnych.
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosków.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Nieruchomości, pok. nr 203, tel. 94 37 141 41.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 

UWAGI:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta lub Wydziale Nieruchomości.



Załączniki:

Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej
Oświadczenie o wyborze kancelarii notarialnej