Podstawa prawna: art. 63 ust. 5 w zw. z art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.   Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby.

2.   Załączniki do wniosku:

·   oświadczenie strony, na rzecz której decyzja została wydana, o wyrażeniu zgody na przeniesienie tej decyzji na rzecz wskazanej osoby lub podmiotu;

·   oświadczenie osoby (podmiotu), na rzecz której decyzja ma być przeniesiona o przyjęciu na siebie wszystkich warunków zawartych w wydanej decyzji o ustaleniu warunków zabudowy;

·    ewentualne pełnomocnictwo, udzielone osobie działającej w imieniu inwestora;

·   dowód zapłaty opłaty skarbowej.

 

OPŁATY:

Opłata skarbowa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej:

·       za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy – 56,00 zł,

·       za ewentualne pełnomocnictwo – 17,00 zł,

 

wnoszona jest przed złożeniem wniosku czy pełnomocnictwa na konto Miasta Szczecinek nr: 24 8935 0009 1300 4758 2000 0040 - Bank Spółdzielczy w Jastrowiu o/Szczecinek. Do wniosku należy dołączy dowód wpłaty lub dokonania przelewu opłaty skarbowej.

Wyłączenia z opłaty skarbowej lub zwolnienia od opłaty skarbowej reguluje ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (art. 2-4 oraz art. 7).

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

  • w przypadku wniosku złożonego papierowo - w Biurze Obsługi Interesanta,
  • w przypadku wniosku złożonego elektronicznie - za pośrednictwem platformy ePUAP 
    na skrytkę: ePUAP: /UMSzczecinek/skrytka

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 30 dni. Do terminu, o którym mowa powyżej, nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wydanie decyzji o przeniesieniu warunków zabudowy na rzecz innej osoby (podmiotu)

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Planowania Przestrzennego, pok. nr 209, tel. 94 37 141 46.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

* Opłata skarbowa:

·         za ewentualne pełnomocnictwo – 17,00 zł.

 

UWAGI:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie pisemnie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w tut. Urzędzie w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 7 dni. W przypadku nieuzupełnienia wniosku w tym terminie, wniosek pozostawia się bez rozpoznania.

 


 

 



Załączniki:

Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy