W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Szczecinek

pl. Wolności 13

78-400 Szczecinek

 

tel. +48 94 371 41 58

fax +48 94 374 02 54

e-mail: urzad@um.szczecinek.pl

skrytka ePUAP: /UMSzczecinek/skrytka

www.szczecinek.pl

 

 

NIP Miasta Szczecinek: 673 00 10 209

REGON Miasta Szczecinek: 330920890

Identyfikator gminy TERYT: 3215011

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Funkcję Głównego specjalisty ds. zamówień publicznych pełni Tomasz Kołosowski.

Telefon: 94 37 141 50
Budynek B, I piętro, pokój nr 107

Do zadań Głównego specjalisty ds. zamówień publicznych należy całokształt spraw związanych z przeprowadzaniem zamówień publicznych, a w szczególności:

  1. przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza:
    1. w zakresie udzielania zamówień publicznych,
    2. w sprawie powoływania komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, po uzgodnieniu składu komisji z dyrektorem\kierownikiem komórki organizacyjnej wnioskującym o przeprowadzenie zamówienia publicznego;
  2. przygotowywanie i przeprowadzanie w Urzędzie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości zamówienia powyżej progu, od którego uzależnione jest stosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych;
  3. koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
  4. uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
  5. udzielanie wyjaśnień komórkom organizacyjnym przy opracowywaniu niezbędnych materiałów źródłowych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  6. opracowywanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie;
  7. opracowywanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych w Urzędzie;
  8. prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych w Urzędzie;
  9. przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (instruktaży) w Urzędzie w zakresie udzielania zamówień publicznych wg potrzeb komórek organizacyjnych;
  10. przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i przekazywanie jej do archiwum.

Powiadom znajomego