
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości
Podstawa prawna: art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2016 r. poz. 2134, z późn. zm.))
WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/ krzewów. 2. Załączniki: · w przypadku, gdy usunięcie drzew związane jest z budową domu lub infrastruktury technicznej: - projekt zagospodarowania działki z naniesionymi drzewami krzewami, - decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. OPŁATY: Nie pobiera się. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Interesanta. TERMIN ODPOWIEDZI: Do 30 dni. FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Decyzja, której odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Referat Ochrony Środowiska, pok. nr 116, budynek B, tel. 94 37 141 34. TRYB ODWOŁAWCZY: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie. UWAGI: 1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy. 2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela. 3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Bogumiła Rybińska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Joanna Gawrych |
Data wprowadzenia: | 2008-04-29 22:03:24 |
Opublikował: | Joanna Gawrych |
Data publikacji: | 2008-05-01 10:53:06 |
Ostatnia zmiana: | 2019-11-29 11:47:03 |
Ilość wyświetleń: | 11088 |