
Biuro Rady Miasta
Telefon: 94 37 141 44, pokój nr 007
Do zadań Biura Rady Miasta należy: 1. Sporządzanie terminarzy posiedzeń Rady, jej komisji oraz przekazywanie radnym materiałów na posiedzenia. 2. Przygotowanie i obsługa sesji Rady, jej komisji oraz klubów radnych, w tym obsługa protokolarna sesji i posiedzeń komisji. 3. Prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków komisji Rady, interpelacji i zapytań radnych. 5. Przekazywanie Burmistrzowi, wydziałom, referatom, miejskim jednostkom organizacyjnym i spółkom miejskim uchwał Rady. 6. Przekazywanie wydziałom, referatom, miejskim jednostkom organizacyjnym i spółkom miejskim interpelacji i zapytań radnych z zakresu kompetencji Rady, zgłaszanych w okresie między sesjami, wg wskazówek Burmistrza. 7. Zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatów. 8. Opracowywanie projektów dokumentów legislacyjnych na potrzeby Przewodniczącego Rady i radnych. 9. Przyjmowanie i prowadzenie spraw dot. petycji, skarg i wniosk ow w zakresie właściwości Rady. 10. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem Honorowego Obywatelstwa Miasta Szczecinek oraz Honorowego Tytułu "Zasłużony dla Miasta Szczecinek".
12. Współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych.
13. Przygotowywanie wyborów samorządowych do Rad Osiedli.
14. Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Joanna Gawrych |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Joanna Gawrych |
Data wprowadzenia: | 2008-04-28 01:31:03 |
Opublikował: | Joanna Gawrych |
Data publikacji: | 2008-04-28 01:30:47 |
Ostatnia zmiana: | 2018-11-20 13:21:15 |
Ilość wyświetleń: | 9488 |